Kaupassamme myydään sekä palveluita (kuten tanssituntien varaaminen) että fyysisiä tuotteita. Tämä ehtoihin liittyvä ilmoitus selventää peruutus-, palautus- ja maksukäytäntöjä Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti.
Maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tanssituntien varausten peruutus on mahdollista tehdä viimeistään 7 vuorokautta ennen varattua aikaa ilman kuluja. Peruutukset, jotka tehdään alle 7 vuorokautta ennen varattua aikaa, eivät oikeuta hyvitykseen. Voit kuitenkin siirtää varatun ajan toiseen ajankohtaan ilman lisämaksua, mikäli ilmoitat siirrosta viimeistään 7 vuorokautta ennen varattua aikaa.
Fyysisillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa sekä alkuperäispakkauksessa. Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei kyseessä ole viallinen tuote tai toimitusvirhe.
Mikäli haluat peruuttaa tanssitunnin tai palauttaa tuotteen, ota yhteyttä heta.loponen@gmail.com. Annamme sinulle tarkemmat ohjeet palautuksen tai peruutuksen suorittamiseksi.
Hyvitykset käsitellään samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäisessä ostossa. Palautukset hyvitetään, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Peruutetun tanssitunnin maksu hyvitetään automaattisesti, mikäli peruutus on tehty ajoissa ehtojen mukaisesti.
Seuraavat tuotteet ja palvelut eivät kuulu palautusoikeuden piiriin:
– Digitaaliset tuotteet, jotka on toimitettu sähköisesti ja otettu käyttöön
– Räätälöidyt tai tilaustyönä tehdyt tuotteet
Heta Loponen
Y-Tunnus: 3343054-1
Puhelin: 040 704 1767